fredag 3 april 2009

Pengar är en övedift som alla är beroende av.

jag har en såkallad hatkärlek till denna guldklimp, eller pappersbit.
Näär dom inte finns där hatar jag dem. Men jag hatar dom även när dom finns, för att de försvinner ganska fort igen, och jag är en sån där typisk det-vill-jag-ha-för-det-var-sååå-fint köpare. Dock använder jag oftast aldrig plagget eller saken i fråga. Meningsfullt? icke.
idag fick jag en kanoners chock ska jag få be att tala om., tänkte kolla saldot för jag inte gjort det sen innan min tripp till sverige. jag behöver bara säga....stön! jag vet att jag inte har gjort slut på en krona när jag vart hemma (på mitt norska konto) Jag gick hem direkt efter jobebt och loggade in på nternet banken. där står det att jag tagit ut summan för hyran tvpå gånger. Alltså 8 jävla papperslappar...OCH det har jag inte!!! Hur går man tillväga nu??
nej, så dum är jag faktiskt inte. Inte riktigt. Okej. jag är pank.
aja, Nudlar is the shit!

Nu ska jag hoppa in i duschen för ikväll blr det ut, sjuuukt längesen jag var ute i denna faboulusa stad!) blir dock ingen dyr utgång som sagt, men,men det är väl överflödigt. Som jag brukar säga ( man får ta smällen när den kommer! )
Tjiing

1 kommentar:

  1. Inte deppa nu malin, hörde allt om din FETING skatt du kommer få tillbaka. Gött mos!! puss från emmapemma

    SvaraRadera