onsdag 30 september 2009

Flickan som lekte med elden.

Igår efter träningen (som förövrigt var huuuur bra som helst, tog i så mina ben höll på att gå av..nästan), gick vi på Flickan som lekte med elden. En film, i mitt tycke- i Världesklass!! Så jädra bra, jag kan inte bestämma mig om ettan eller tvåan var bäst. Eftersom jag lästa boken på första innan så saknade jag mycket i den filmen, så då vinner nog tvåan iaf! Riktigt gripande och brutal film. Hjärtskärande.
Nu ska jagbege mig till jobbet. För en gångs skull riktigt svårt att gå upp. Kändes som de sju små dvärgarna hade bytt ut gruvan mot mitt huvud istället, och stod o hacka i det. Nu förstår jag min fars plåga som går upp fem varje morgon., ( och Han verkligen LIDER av något symptom i form av morgontrötthet) Ville baraa lägga mig i sängen och kurra ihop mig under täcket igen. Men icke sa nicke, plikten kallar. Och nu är jag på fötter.
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar