torsdag 29 januari 2009

Drömmar.

De senaste nätterna har jag drömt som om hela min hjärna levde i en egen värld. Konstiga drömmar. Helt osammanhängande och meningslösa. En natt drömde jag en så hemsk dröm att jag nästan grät när jag vakna, och var fortfarande rädd när jag gick upp. Fasst det gick dock över ganka snabbt då jag insåg att en dröm är en just en dröm. Förhoppningsvis. Inatt var den också ganska sjuk fasst mer på ett charmigt sätt...pfrm...


Idag är det fredag. Igen? vad hände med veckan? Ställde klockan på sju imorse, tänkte vara hurtig och gå upp och träna. varför är det så? Igår kväll hade jag stora planer inför morgondagen (alltså denna morgonen) upp tidigt, träna, sola, träna lite till o.sv. Idag känner jag mig inte lika taggad. Men nu är jag uppe så lika bra att tag i dökötet o skaka lite på det!


Tjintjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar