onsdag 28 januari 2009

Ge mig ett jobb då.

Jag tillhör den kategori människor som blir SJUKT UTRÅKAD efter en ledig dag.
Visst, skönt att vara ledig om man Jobbar. Men nu går jag mig själv på nerverna. En vecka och en dag har gått och jag måste ha ett jobb annars så flyttar jag till indien och livnär mig på att måla prickar i kvinnors pannor....
Eller nåt.

Pappa ringde igår och sa att han skulle till egypten på semester..

Jag- är det inte typ krig där?
Pappa-Äh, nea,.lr joo, men det är ju andra sidan havet och det var ju så billigt.
Jag- Men käre far, kanske just därför?
Pappa- Jo men inte fan känner jag om jag får en bomb i huvudet..

Känns tryggt.

Sen sa ha att jag skulle jobba i en fiskbil....hrpfrmmm...


På fredag ska kära Mickan ta första steget n i alkisarnas värld! Har gåt klart utbildningen på barskolan. Grattis gumman:) ska bli kul att se dig supa ner alla på fredag med dina nyinlärda drinkar! :)
tjootjim!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar