måndag 15 juni 2009

Finns en positiv sida av allt.








Du är grymme!


Låter kanske en aning klyschigt men det gör det nog faktiskt, men sedan så finns det dock nog tyvärr även en mörk sida av allt. Men om man koncentrerar sig på det goda så övervinner det den andra sidan..och den liksom försvinner mer o mer. Som Dom där chokladpralinerna med choklad, nougat mint. Varför mint?? Men nougaten övervinner äckelsmaken i minten. japp, typ så!

I Lördsags blev jag bjuden på en urgo och ur mysig middag hos martin o jossan! Så himla trevligt:) sen gick den kvinnliga skaran som bestod av mig o jossan ut:) Bästa utgången på länge, as usual med dig! Min bästa, i vått o torrt, ur och skur! Först parklane ( o ja, Roland var där) o sen parken.

Idag har jag vart och solat hos angelica!! Underbart min vän:)

Sen bar det av till Slottskogen:) Himla, himla, himla mysigt det med! :) O imorgon bär det av till oslo igen. Dock med vääldigt blandade känslor denna gången..mer känslor.
NU blir det filmmys och godis!
Ha en fin kväll alla bra!

Ta hand om er.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar