tisdag 16 juni 2009

Sov som att det inte fanns någon morgondag.

Jao, precis vad jag gjorde i morse. Ville liksom inte vakna för då visste jag vad som vänta. Menmen bara att bita i det sura äpplet och börja stuva in alla plagg i denna fruktansvärda resväskan. Har fobi för sådana efter att ha Packat in, packat ut, packat upp ett tag nu. Vet inte varför, men tycker det är fruktansvärt jobbigt..och, men även extremt löjligt av mig. :)

Min käre mor har fått ryggskott och ligger som en dö sill i soffan. stackare., Hon är fruktansvärt frälst i program som Glamor och våra bästa år.... För mig är det oförståligt då jag funderar på varför dom ber om ursäkt då det är tillfälligt avbrott, men aldrig när de ordinarei programmen visas..det hade vart mer riktigt enligt mig. :P

På tal om tv! Kollade förövrigt på Nalle phu för några dagar sen med mitt kusin barn:)
Den här konversionen förde Kanin och Ru:

"Det tar alltid längre tid än man tror, sa kanin
- hur lång tid tror du det tar? Frågade RU"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar