måndag 15 juni 2009

Jag har så mycket tankar i Huvudet så det känns som att min hjärna snart kommer överhättas och jag kanske brinner upp. så nej bli inte förvånande om ni försöker nå mig men telefonsvararen kommer på och säger : Tyvärr, Malin kan inte ta telefonen för ögonblicket.. då hon nu är en kolbit, och har svårt att få ur sig något vettigt och knappt har någon glöd kvar.

Drömmar, Mål, passion. Jag vill leva min dröm, Nå mitt mål, och framfrallt känna passion för det jag gör! Hur får man allt det man vill? Kämpa och även självklart säkert misslyckas. Jag vill känna passion för det jag gör, längta efter morgondagen, inte räkna dagarna till sememster, känna att jag verkligen lyckats, vakna med ett leende över att det är måndag och jag ska till jobbet, och somna på kvällen nöjd med det jag presterat under dagen, Visst, kanske inte än eller nu på några år. Men skam den som ger sig! Är det bara jag i detta avlånga land som alltid känner en liiiten Längtan efter något mer? Men finns även sådant jag har fullbordat, perfektion. Mina vänner och min familj! jaa så okej, Vad mer kan man begära.

För övrigt var det ju sol som sagt idag, är det för att min semester är slut? japp, of course. Tror vädergudarna är rikligt arga på mig för något, men vad? Måste nog sätta ner foten och visa vem det är som bestämmer.

jaja..förlorade väl den då. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar