onsdag 10 juni 2009

jag vet, är skit dålig på detta. Men en andra chans då?

Med tanke på att ni som läst min blogg någon gång innan, då jag hade lågan uppe kanske redan är pansionerade eller till och med inlagda på psykhem, i värsta fall begravda - Så tänkte jag inte göra en uppföljning av mitt förra inlägg utan börja om från början. Nu när lågan finns igen! :)


Mitt oslo liv rullar på as usual. Men har för tillfället en underbar semester här hemma. När jag kommer hem blir jag som ett barn, både i mig själv men även tydligt även för mamma och pappa. Mamma lagar god mat och ger mig frukost på sängen:) Det är när jag kommer hem som jag inser hur mkt jag älskar dom och vad dom betyder för mig. Men även vad mina vänner betyder! Guld.


Fredagen spenderades på Sandras Student! Grattis. KulKul kväll:) saknar den dagen. I lördags blev det full rulle kanelbulle. Hela min värld snurra dan efter och jag kände att : aldrig mer. Min förövrigt annars så underbara bror tvingade med mig på bio på biotrappan ( ja i kungälv) , terminator.. Jag var väldigt skepisk. Men den var sjuuuuuukt bra! Och bakom all plåt är Ju Christian Bale lika snygg för mig som för en kristen att se Jesus i bara mässingen.


Idag blir det Sticky och kolla på Marks och putte m.fl som spelar. Ska bli skoj att se:) long time! sen får vi se. Just nu vill jag bara att tiden ska stanna så att jag får fundera på vad jag vill. Vet att det kommer verka i hjärtat när jag komemr tillbaka till oslo. Men det löser sig!

Njuter av varje sekund:)

Ta hand om er alla fina!!:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar