torsdag 11 juni 2009

Vill ha sol och gröna ängar!

Sol och gröna ängar, Kära och lyckliga människor, Myggbett, och solbränna!! Det verkar ju fasen inte existera i detta land.. jag efterlyser det. Så om någon har sett vart solen och sommaren tagit vägen kan ni väl höra av er till mig?

Nu är jag hemma hos pappi efter en sjukt mysig dag med min kvinnliga del av föräldraskaran. Har shoppat en hel del:) Fick tillbaka 5000 på Svenska skatten? What? Hùr? Med tanke på att jag inte jobbat något här hemma på ett och ett halvt år tycker jag det är väldigt märkligt..menmen glad är jag ändå!

Sitter och slötittar på topmodel och chockas lite över ett litet samtal en tjej hade med en av domarna. Först säger domarn till en av deltagarna att hon inte har det rätta utseendes och klagar på hur hon ser ut,. vet inte specifikt på vad, men något. Hon blir helt förkrossad och otroligt ledsen.. lite senare säger dom till samma tjej att hon inte har någon som helst personlighet och måste hitta sig själv. Då rycker hon lite på axlarna och säger att hon ska jobba på det, i princip. jag blir stum!! Vad är värst egentligen: att inte vara snyggast i världen och ha lite småfel här ooch där i utseendet eller ingen personlighet!? Tycker det är en ganska lätt fråga. Tänk om någon hade sagt att inte jag hade någon personlighet. Jag hade typ dött.

Nu kom pappa med fika! Tjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar