tisdag 4 maj 2010

Amen hej.

Godkväll mina damer och herrar, pojkar och flickor, gamla som unga, fula som snygga, långa som korta, smala som tjocka. O godkväll ni resten också.
Jag har haft en alla tiders tisdag! Började dagen med lite spinning så att benen fick känna på vad en riktigt Tisdagmorgon innefattar. Sen blev det jobb. Ett långkörar pass, men börjar faktiskt hellre än att komma in "mitt i" och inte fatta nåt av vad som skett i början av dagen. Vart på lagret hela dan med så det har vart kanon
Skulle gått en kvällsprommis med jenny nu. Men jag såg soffan när jag kom innanför och blev fasst. Ni vet hur det är. Då vill man inte ut i kylan igen. Inte ens lite chibbar på maxi kunde få mina arma stackars ben o traska ner dit. så nu ligger jag här som ett utsketet äpple och är så in i helvete glad att jag är ledig imorogn. Hörde jag sova nån? Japp. Jag gjorde. Iaf tills jag vaknar. Kan bli runt 9 snåret...Harre.
Godnatt.

Förresten! Totallyforgott! Min underbara bästa vän Josefine fyller 21 år idag!! GRATTiS! Har så måånga minnen med dig, och måånga fler kommer med all säkerhet. Älskar dig gumman!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar