torsdag 13 maj 2010

Vilken kväll, natt, Dag!

ååå vilken kväll jag hade igår! Himla kul. Dagen började med att jag insåg i all sömndruckenhet att jag var ledig! Fri från alla måsten och borden. Jag drog mig in til stan för en fika med johan, jossan och martin! Alltid lika trevlig, jättekul att träffa joe igent:)
Sen träna jag och jenny dubbelpass! Attack och bodypump. Min kropp kändes rätt trasig efteråt. Fasst den känslan gick över lika fort som den kom när vinet åkte fram. Det som skulle bli en lugn och mysig kväll slutade i en riktigt vild kväll! Bästa sällskapet i världen, och några shottar i överkant, två (!) mc donalds-menyer innanför västen (det bör också tillägas att jag och min kära bror satte oss i en taxi till stigs center enbart för att få de stackars hamburgarna....) somna jag med ett leeende på läpparna. Det finns ingen botten på mig när jag druckit. Blir lika shockad varje gång av hur mkt jag lyckas trycka i mig. Jaja, det är väl bara bra antar jag, jag inbillar mig det iaf. Idag vaknade jag upp och mådde likt en magsjuk skunk. Halvtaskigt alltså. Sprattla ner till jenny och becca ändå. Varför må dålikt ensam när man kan dela känslan? ..vi gick och åt på nyfiken. sen blev det kubb hos Nisse! Kulkul. Kvällen avslutades med film med bror, emma och tobbe. Vill ni se en sjukt osmaklig och grisig film, med ett riktigt värdelöst slut? Kolla på babysitter wanted. Vinner i alla de kategorierna. Lyckades även öppna vindunken upp och ner (fråga mig uinte hur jag lyckas...) Så det spruta -bokstavligt talat- rödvin i HELA vardagsrummet. Fint med lite röda fläckar på iprincip allt. Javisst. Nu trend?

Kort och gott. Ett bra dygn! Nu blir det two and a half men och sen soova! Godnatt.



Dagens lärdom


Ibland smärtar sanningen mer är vad den gör nytta, tyvärr
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar