måndag 17 maj 2010

Måndag

Som den datatekniker jag är fixade jag das problemas på egen hand. Ibland så duger jag till en hel del. Idag är det den 17 maj. Och jag undrar i mitt stilla sinne vad i helveete jag gör här? Jag borde vara i Oslo och dricka champangefrukost och hänga i Sofienbergsparken. Men ikke. Nej ibland måste man ta sig i kragen och göra de man måste. Tråkigt men sant. Helgen då? Den har som sagt vart i särklass, i fredags var det grill hemma hos pappa. Riktigt smaskigt och ubertrevligt! I lördags blev det jobb. Efter att missuppfattat min jobbtid 3 (!) gånger och vart uppe och vänt vid bussen kom jag äntligen dit. Då undrade jag seriöst om det var något fel på mig? Senil vid 21 års ålder maybe? Jaja., sen på kvällen var det sporlife partaj på Farssans hatt. Kul som attan de med! Jobbade på söndag så gick hem tidigt. Trodde jag iaf. När jag kom dit skulle jag inte jobba, ännu en gång undrade jag vad som gick snett i min hjärna denna helg?
Igårkväll var vi iaf och åt middag hos farmor, med bror, syster pappa och emma! Inget slår Farmors stek med potatis och brunsås. Kameran låg iaf hemma hos sofie, så ska traska upp och hämta den senare och dela med mig av min helg.
Först ska jag träna och kanske kosta på mig en solning.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar