onsdag 5 maj 2010

Det går bra.

Hej idagen!
Hur mår ni?
Imorse vaknade jag upp som en speedad iller. Jag gick upp, tänkte gå till gymmet. Sket i det och gick o la mig. Vafan liksom? Jag är ledig. Vaknade upp vid elva igen. Tog det långa före det korta och sprattla ner till kungälv och mötte andreas. Det blev en runda runt om i vår lilla stad. Som förövrigt inte är sådär jätte stor så det tog inte så lång tid, trevligt:) Sen blev det 1, till och med tre koppar kaffe med michaela, becca o jonna. Lika trevligt det.
Har bokat in oslo och stocklaholmo nu med på mina kommande lediga helger. Känns som jag behöver komma bort lite, träffa lite folk och ha trevligt:)
Nä, nu ska jag trycka i mig resten av middagen. Sen blir det attack och bodypump! och imorogn ska jag spela fotbollsmatch :S Jag har inte rört en boll på två år. Hur ska det gå? Jag återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar