lördag 8 maj 2010

Hej i dagen!

Eller kvällen, eller för all del natten.
Bestäm va ni vill... Vad har ni för er ikväll?
Själv sitter man i de mysigaste av mysigaste mysbyxor som uppfunnits på denna jord. Dom är dock så fula, att de hade fått vilken modeikon som helst att gråta rätt ut. Men vad gör de? Ikväll är det bara jag vinet, soffan, och mina underbara vänner. Inget av dem bryr sig ett skvatt om vilka byxor jag har på mig, och det är så in i benet skönt att jag nästan funderar på att leta upp den fulaste tischan i världen och sätta på mig den också.
Idag var det full rulle på jobbet. Haft rea hela veckan. Det gör att alla letar fram den där ha-ha-ha-instinkten inom sig. Folk blir lixom helt galna när det hänger en REA skylt någonstans. Kläderna behöver för all del inta va snygga. Bara det är billigt. Och skit i om man ALDRIG kommer använda dem. Som sagt, det är ju billigt.
Nu kom Jenny och rebecka! Ska slita mig härifrån och umgås lite:)
Ha en fin lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar