tisdag 20 april 2010

Aggro.


Jag blir så himla förbannad nu! Det finns inget varmvatten, IGEN! Vad fasen håller nissarna på med? Och det verkar inte vara någon annan som klagar? Duschar ingen i samma lägenhet som mig?! Probably not. Ååååaaaragahah! Jag som var på tiptop humör. Vaknade pigg, alert och gick upp för att hälsa på solen. Jag gick o träna (ännu en anledning till att jag vill/måste duscha innan jobbet..?!) Och strutta hem i en härlig orkan av dofter från kexen som antagligen gjorde storbak. Där kan man säga att karaktären borde, kan svikta. Fy i helskotta vad gott de luktar!
Nu höll på att glömma bort min vrede där i några sekunder, när jag tänkte på kakorna. Men vad gör jag? Får väl duscha i iskallt vatten då. Jävla lägenhet. Ska sätta på Johnossi - whats the point på högsta volym, så kanske (lär) jag bli på bra humör igen!
Hej!
Ha en fin dag vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar