tisdag 6 april 2010

TIIIIRSDAAAG!

Hej träningsverk!
Fy i hela nordens värld vad jag har ont i min kropp! Vad äär det här?! Axlarna känns som två berg och när jag sitter känns det som att röven ärgjord av två spikar. Rätt oskönt. Men keep on going. Jag verkar ju hitta helt oanvända muskler lite titt som tätt så det är väl bara att fortsätta... Längtar tills den dagen då man inte minns hur träningsverk stavas. Fasst måste säga jag tycker det är rätt härligt...känns att man slitit för ett ögonblick eller två! Förövrigt har jag inte mkt art skriva, eller det har jag väl...men finner ingen ork för tillfället.
Åsa kommer hit från oslo på torsdag!! Ska bli så himla kul! Saknat henne massor <3 Sov gott med er så skriver jag en rad eller 5 imorgon istället. Natti.

En stark kropp är en fri kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar