onsdag 28 april 2010

o jaa!

För fyfasiken vad underbart detta var. Känner mig som en strandad val just nu. Lovar att aldrig mer ha det såpass lungt i vardagen att man blir uttråkad av att ligga här. Jag är i koma. Jag nästan dog idag på bodypumpen. Eftersom jag vart sjuk till och från nu ett bra tag har det inte blivit mkt till träning för min del. Förens idag, det kändes underbart. Och min kropp befinner sig nu någonstans i ett läge mellan död och vid liv.
Annars då? Jodå, jobbat hela dagen. Ätit några måltider. Pratat massa strunt med folk. Somnade nästan på bussen hem. Druckit ett antal koppar kaffe innan träningen. Handlat lite nödvändigheter. Tja ni vet, roligare än så blir det inte en vanlig onsdag. Men imorgon är det Tordag och jag är så himla ledig! Ska bli gottit.
På fredag är det valborg. Och tydligen firar man detta. Vet dock inte varför? Våren?
Det är egentligen strunt samma, Alla helger som man ska fira något ska firas! Och vi ska fira! Sandra fyller år! Så på fredag blir det galej för hela slanten:) GRATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar