torsdag 22 april 2010

Goddagens!

Hej du!
Jaman, jag har minsann vart uppe med tuppen idag på min lediga dag! Jag gick upp, åt frukost som nämnvärt är, och gick och la mig igen:) Så himla bra. Så ska de va. Men det som ska poängteras är att jag var uppe, japp de va jag. En liten stund iaf.
Det har flyttat in en hel drös med jävulska små soldater i min näsa, de brötar och gör allt för att få mig nerslagen. Jag gillar dom inte, och dom ska inte få mig sängliggandes. Förutom denna extrema förkylning, (som enbart sitter i näsan) inte hals. Så mår jag utmäärkt! Ikväll blir det som sagt parken med goda vänner. Kan bli riktigt skoj!
Vet ni vad? Jag har klippt luggis. Japp de har jag. Bjussar på en bild sen. Nu ska jag laga lunch /middag! Ha en fin dag. Och jag lovar, jag ska dricka ett eller två glas för dig med. För jag är ledig imorgon. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar