fredag 30 april 2010

Motvind.

FAAN! Jag som var så taggad! Varför ska man vara så in i norden envis. Jag har gått i en veckas tid och ignonerat att jag mått dåligt. Knarkat panodil och alvedon som en skogstokig. MEN Idag kom febern. Man tackar! Det var ju på tiden. Helvete. Aja. Får väl liugga hemma istället för att gå ut o ha kul med ginabrudar. För vad är väl en bal på slottet när man kan ligga hemma i soffan och må dåligt?

Mikael tryckte precis upp en flötiig pizza under näsan på mig (med komentaren: du är värd den) tja, om jag ändå är på fredagens + valborgsmässoaftonens (!) botten, så kan jag väl lika gärna bli fet också. Slå två flugor i en smäll liksom. Taget.

Ta min bitterhet med en nypa salt. Är bara ruskigt arg på mig själv just nu. Hur svårt kan det vara att vila? Men det går väl över. De är ju bara ett år tills nästa valborg!:) ...... Kan det inte bara bli morgondag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar