söndag 4 april 2010

Planerna inför kvällen var att jag skulle bege mig till spritluckan och erövra natten med andrea. Planen sprack rätt rejält för min del. Då jag kände mig i likhet med en överkörd grävling när jag kom hem, inte vidare fräsh alltså och inte alls på hugget. Gårdagens alkoholintag (som inte var alltför mkt iof) kombinerat med alldeles för lite sömn, fick bli resultatet iatt jag blev den tråkiga som banga idag. Men ibland måste man lyssna på kroppen och trotsa viljan att svinga de lurviga och stanna hemma. Sagt och gjort. Blev en mysig kväll med mina underbara vänner hos sofie ist. Film och godis. Ett alldeles fantastiskt avslut på en underbar påskhelg :) Fick en fin födelsedagspresent av mina donnor som jag blev väldigt glad över med! TAck. Ni är kjempefina.
Och det kommer många fler söndager och alldelles underbara sommarkväller, för ett glas eller 7 med dig andreeew! <3 Hoppas ni får det kanon ikväll!
Nu ropar min säng efter mig så nu ska jag göra den sällskap. Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar