tisdag 13 april 2010

Hej underbaringar!

Redan tisdag? Vad skeeeer?:) Dagarna bara rusar förbi! Solen strålar och det börjar bli vår. Så himla underbart!! Har dock inte sett något av solen idag, den var inte och hälsade på inne i nordstan någonting. Dåligt, mkt dåligt. Men det är förhoppningsvis bara början på en lång (jag inbillar mig att den ska vara lång och solig) sommar! wiho.
Nu har jag precis tryckt i mig en toast. Väldigt gott, väldigt mättande,och väldigt flötigt. Men ska de va så ska de va! Nu skriker sängen efter mitt sällskap.
Så jag kastar in handduken för idag. Jag ska drömma om att jag tejpar igen Petra Medes mun med silvertejp och binder fasst henne vid en palm på nån öde ö., harregud, finns det någon jobbigare människa? Är hon komiker? Isf måste jag säga att jag känner mig rätt humorlös just nu. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar