söndag 8 mars 2009

en ny vecka:)

Måndagen här igen, jag är ledig. Eller fri som de säger. känns himla skönt. vanliga,normala människor hade tagit en rejäl sovmorgon om dom vart lediga nu. Inte jag. klockan är 05.51 och jag är pigg som en mört. Maniac. Visst,visst...det straffar sig sen..
Idag ska jag först följa Becka till staionen. Hon är som en virrig höna i en ny hönsgård på 300kvm. :) Sen träna, lämna linus matlåda som han glömde igår, sen måste jag hämta min laddare jag glömde på jobbet, slappa. En dag med få aktiviteter. Gott! Känns grymt kul och bra att ha flyttat hit! Det händer liksom något, och absolut mer än hemma. ( Jobb på veckorna, oc se samma gamla vanliga utgång på helgerna) Inte det gamla tråkiga mönstret som jag snart spyr galla på. Hekgen ble väldigt lugn. lite besök och så, men inget storarat! Det känns unerbart att bara kunna ta det lugnt n elg, emma är det om nån konstig förbanelse som säger att man måste ut eller hitta på något. Om man inte vill gå ut så ska man aiaf gå på bo,hyra film, eller juda vännern på middag. Sjukt konstigt oc frustrerande. Även om det absolut är mysigare än att bara ligga i soffan, dra täcket över näsan och kolla på en dålig skräckfilm. (som i mitt ke är heeelt undrbart) ! jepp, nu blr det frukost!

Tjingtjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar