tisdag 31 mars 2009

Människan = en bunt självupptagna tuppar och lipande hönor?

Den som älskar dig den stjälper du, den du älskar stjälper dig. Vet inte om det bara är jag men hur in i norden är människan skapt? Jävla Kreatur!
det är som man bara vill ha och ha mer och mer hela tiden. Och när och OM man får en endaste liten bit av det/den man vill ha så bara poff! Så tar det kanske sisådären vecka så är alla så förbannat otacksama och rediga iaf. Och man blir så där äckligt självisk och tycker så förbannat synd o sg själv. Ta inte illa upp nu alla underbara. Denna ilska jag tar ut över bloggen riktar sig endast mott mig själv. Och när jag säger att människa är ett jävla kreatur menar jag då mig. Känner Mig som en gam.

Så, alla som känner mig någorlunda väl vet att jag har sjukt svårt att bli arg på nära och kära. Men man måste hata för att älska. Det är uppenbart.

jaja slut med negativiteten. Blir bara så förbannad att aldrig hjärtat kan göra som hjärnan vill. men finns alltid två viljor och sidor av allt. Thats the life. Nu ska jag krypa ner i imin undersköna bädd och drömma om gröna skogar och soliga sensommardagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar