söndag 29 mars 2009

Mission impossible.

snodde lite bilder från gårdagen av min vänner:) snygga dom eeee. i know them.




















Så känns det just nu, mitt projekt är att komma i säng. Känns rätt hopplöst. Jag glömmer det.






Helgen! Fyttifan. den bästa helgen jag haft! Jaaa micka, i hela mitt liv. Ett stort tack till alla nära och kära som var med och fira min födelsdeag igår:D kvällen börjad med kalas hemma hos mig och min älskade pappi. Hela släkten var där, oo gud jag avgudar dom. Inte för att skryta eller så men jag har världes bästa släktingar. det blev sång och gitarrspel som vanligt, och massvis med go mat :) Lite alkohol också. Vilket känns idag måste jag säga. Sen var det maskerad dax, och jag måste erkäna att jag kände mig ganska grå ( inte bokstavligt) när jag kom till kockar. MIna vänner hade ansträngt sig rätt rejält för att passa så bra in i deras så kallade roller. It works mother fucker.






Nu när jag bor i norge och är hemma mer sällan och inte träffar alla lika ofta nåste jag säga (inte för att låta som en preppmorsa eller moraltant) att man får mer perspektiv på saker och ting, Och jag inser mer och mer för varje gång vad och vilka som är viktiga i mitt liv. Och vad som verkkligen betyder något. Min mamma och pappa är allt för mig. Saknar dom alldleles galet. Men även min bror lämnar ett tomrum med sig när jag är borta, Vi har alltid stått varann väldigt nära. Han är mig, fasst med snopp. Tror jag? Jag känner mig väldigt lckligt lottat över att allt blivit som det blivit. Och är sjukt tacksam över mtt liv. det enda jag begär av mitt liv är att få vara lycklig och att dem runt om mig får vara lyckliga. Tror just nu att min begääran gått i uppfylllelse. :)






Idag har vart en seg dag, haft lite kalas med släkt från mammas sida. Lite lugnare än igår och väldigt mysigt! like it.






Imorogn fyller jag kvinna. Satt och tänkte tillbaka förut på när man var liten, då jag räknade ner dagarana till min födelsedag/ ju på en hemmgjord almanacka. ca 2 månader innan började jag, och kommer nästan iåg lyckoruset man kände på morgonen när man vkan och hörde familjen tissal och tassla utanför. Det var sann och ren lycka! i want that feeling back.






Nu ska jag krypa till kojs och drömma och blå ballonger och rosa elefanter! Och fundera en skvätt på livet också. Nati alla fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar