tisdag 10 mars 2009

här bor vi:)



















Tänkte visa lite bilder på hur vi bor, eftersom jag är sjukt dålig på just den biten. Så här har ni gott folk! :) Idag är det Tisdag, en bra sådan. Efter gårdagens, öl-tjöta-dåligfilm tittning var början på dagen rätt seg. Men humöret är på topp och jag trivs som fisken i vattnet. Inventerat idag, skulle egenligen vart edig, men extra timmar gör gott för mina planer om att bli rik om sisådär 1000 år. (hrpfmm....? ) Har nyss tränat så nu sitter jag hemma och lyssnar på sjukt bra musik, och väntar på att min roomies ska komma hit, sen ska vi få det vanliga lilla kvällbesöket av den såkallade kiwimannen, han har dock sin kompanjon med idag.:)
börjar inte förens halv ett imorogn, så hurtbullen själv ( såkallad jag) ska upp och träna innan. Nu jävlar.
hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar