tisdag 24 mars 2009

Köpt en sjukt snygg hatt!

Den är riktgt het min hatt :)
Jag tror jag kommer få det som större delen av Sveriges, men även Norges befolkning lider av.. ett såkallt beroende. Fan., jag som lovat mig själv att aldrig någonsin tillhöra denna kategori av männskor. Becka har tagit med sitt mariocar., Det är det som är boven i dramat. Det är ohyffasat kul! ett tidsfördriv som e till duga. :)
Tidsfördriv. ? Om man tänker på detta ordet tycker jag det låter väldigt tråkigt och deprimerande., varför vill man egentligen att tiden ska gå? Helt sjukt att man klagar över att allt går så fort, och så kommer man på onödiga substitut för att tiden ska gå fortare. Njut av tristessen och tråkigheten också!
...Ska komma från mig som är den mest rastlösa människan som vandrat ett par skor.

Idag har jag känr mig som e lycklig människa. Jag är lycklig. Allt känns bra nu. Vissa saker men främst personer som saknas i mitt liv. Men man kan inte få allt och ha alla hos sig på samma gång. Att sakna någon är enligt mig den värsta känslan som finns, Det värker och gör ont i hela kroppen. Vissa säger att det är bra att sakna. Hur kan det vara det? Sakna någon man älskar är som att sticka en kniv genom bröstet. Någon som tycker det är bra? Det värker och gör ont. Och såret går baa upp mer ju längre det får gå utan att man gör något åt det.

Men å andra sidan har jag även lovat mig själv att aldrig stanna hemma bara för att vara nära min kära. Dom finns kvar. De riktiga:) Vill och ska göra det jag vill och känner för. Närsom.
Nu ska ag fortsätta spela spel som ett härligt barn!

Ta hand om er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar