måndag 9 mars 2009

Jag vill. Allt.

När jag skulle skriva rubriken på detta inlägg började jag ju som sagt med Jag, Då kom det som bekant upp alternativ om man kunde klicka på (om man skrivit något som började med detta ordet innan) det känner säkert alla till. Blev lite förvånad när det enda som hade börjat på jag var : Jag knullade skiten ur henne... Har jag alltså skrivit detta förut i någon rubrik. Måste säga att det låter inte bekant. haaa.. Men eftersom det är Beckas data så kan det mkt möjligt vara hon som använt sig av denna rubrik någon dag i förvirringens vardag:) Man blandar ju som sagt ihop saker,dagar,år och kön ibland...

Som jag sagt tidigare är jag en mäniska som är väldigt rastlös in i själen. Nu har jag vart hemma sedan elva och det springer i benen på mig? vad ska jag göra!? Kom någon, varför ska alla jobba idag när jag är ledig? Så det är antar jag :)
Sedan jag tog studenten har jag nästan bott i en resväska, packa, packa upp, packa, packa upp. Många gånger har detta känts fruktansvärt jobbigt. att alltid packa ner sina tillhörigheter och flytta någon annanstans. Och göra sig hemmastadd är inte alltid det lättaste. Jag har tagi detta både bra och dåligt. Mest bra. och nu i efterhand vet jag att det har vart en erfarenhet som både gjort mig mer självständig, och jag vågar mer även när det gäller arbete och den sociala biten. Har träffat så sjukt mkt roliga människor! Ochh hoppas på att denna sommaren kommer bjuda på ännu fler bakantskaper. :) Just nu är oslo som vilken annan stad som helst, kallt, tråkigt och rått. Men så fort sommaren kommer blir denna stad helt fantastisk! Turister,glada människor överallt! Finns det något bättre än att sitta på akerbrygga en fredagkväll i juni? Nope! Ett ännu bättre plus denna gången är att vi bor 50 m från sofienbergsparken! Okej, jag älskar det då.
Vem skulle inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar