måndag 23 mars 2009

Solen skiner=)


Och därmed jag med! Okej, jag ÄLKAR det. I helgen var mina underbara vänner och hälsade på oss. Kvällen blev rätt kort för min del men enormt skoj iaf:) Idag är jag ledig, fick ändock ställa klockan på sju då vi skule träffa Björn, våran hyresvärd. Drog med Beckis och vandra ner mot Akerbrygga. Vi skulle träffa honom för att öppna ett deposkonto, Jag tror att Björn antar elller iaf tror att vi skiter pengar. Att vi kan torka oss med dom också för den delen. Vi ska betala 24000 på två månader. Plus hyra. Jag hade vart glad om det var som jag skrev ovan, men tyvärr. Ingen av oss har på senaste tiden skitit ut så mycket som en sleten femtiöring. Gäller att leva på nudlar och havregrynsgröt de närmaste två månaderna. Men sånt är livet som en vis man en gång sa.


Idag var vi även på skattekontoret för att för en sista ång försöka fixa beckas skattekort. varför i hela fridens namn har dom två stycken som tar emot kunder!? När det finns ca 30 bås där det kunnat sitta personal och hjälpt oss. Vi ick efter en timmas vänta, då det hade gått ca tre nummer. Med tanke på att det var 31 stycken kvar till våran tur kände vi att nej tack och hej för mig.


På fredag bär det av hem till Kungälv igen:) för att fira min födelsedag men även angelicas, ska bli grymt kul att träffa släkten igen:) Älskar min släkt dom är de bästa. Nä. nu ska jag göra mig en gourmet middag sen blir det tränng för hela slanten!


Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar