tisdag 3 mars 2009

hej folkens!

Längesen jag skrev nu,! Anledningen till detta är flytten till detta wonderfulla land:D Jag och beckis satte oss på bussen påväg mot oslo i lördags morse. Dock inte i Det bästa "Lördagmorgon" skicket. Sov mest hela vägen. Anlände tillslut till denna grymma lägenhet! Sommar här kommer ju bli underbart:) Lägenheten ligger precis vid Sofienbergsparken, typ slotskogen på sommaren! Härligt! Har precis fått ordning är, har dock varit lite struligt med hyrsvärd osv. men hoppas verkligen att det löser sig:)
jaa, iaf. I lördags hade jag och beckis lite "förstakvällen i nya lägenheten" party. Kulkul:) På söndag kom hubble och tillförde ny energi i våran kvinnorupp:) Vi fixa och dona hela dagen!
IOch igår var första dagen på väldigt länge på Gina igen:) allt kändes som vanligt och jag insåg att jag trivs väldigt bra där:) Saknar mina hemma bara, vet att jag kommer att fortsätta me det, och att det kommer bli värre, men som sagt dom finns alltid kvar förhoppningsvis! Hos mig iaf:) Idag börjar jag halv ett. gott.
Uppdaterar mer ikväll när jag snackat med hyresvärden.:)
Har just nu några få grejer på min önskelista, men som jag önskar väldigt väl.

1. Att allt löser sig med boende
2. Att vara lycklig, trygg, och veta vad jag vill.
3. Att alla hemma mår väl och även de är lyckliga.
4. Sommar, och min tatuering.

Ha en underbar Tisdag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar