tisdag 17 november 2009

Bra och dåliga dagar.

Alla har vi bra och dåliga dagar. Idag har vart en riktigt kass dag om jag får uttrycka det så. Ställde klockan på 07.30 på min lediga dag. - Jippi. Anledningen till detta var att jag skulle dra ut min kära visdomstand som bråkat lite med hål o sånt strunt. -Ännu mer jipppi. Det kändes inte. (nu ljög jag) det gjorde inte ont. Inte alls. Men har aldrig vart med om något obehagligare., Jag funderar allvarligt på om dom försökte dra ut hjärnan på samma gång. Hon skratta lite småtyst och sa nänä ingen fara....Lät inte allt för övertygande. Känns som den är kvar. Fasst har iof inte gjort allt för mkt idag. (som hjärnan behöver vara aktiverad för...) så lär märka imroogn. Men fan vad ont det har gjort efteråt och blött som bara den.. Menmnen. Får vara glad att man lever på 2000- talet. Tänk när dom på 50-talet hade sådana inflammationer och tandvärk, då söp dom sig sketfulla och gick till smeden och drog ut tandhelvetet. Fyfasen. Jag hade dött, på fläcken. Det var säkert inga små söta tänger dom använde sig av heller. Nej tacka gud (och mor&far) att jag är född när civilisationen är lite uppdaterad. Harre.

Jaja, så var dagen har fört med sig? Inte ett skit. Mest sovit.
Imorogn är en ny och antagligen bättre dag!
Må gott och borsta tänderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar