måndag 16 november 2009

Superhelg!

Var lite snabb med tangenterna när jag skrev inlägegt i Lördags natt, lova att läggaa ut bilder igår. Men de blev inget. Jaja, det kommer tidsnog. I fredags anlände iaf Åsa! Blev en rätt lugn sådan, Med lite vin och massa prat. En seg utgång på malt. Men lördagen var helt kanon! En heldag på stan först, sen hem till jossan och martin där det blev Pizza och vin! Sen kom det lite mer folk, Sjukt kul förfest! :D Intressant utgång men även den riktigt lyckad! Färsöker få Madame att flytta hit. Hade vart riktigt kanoners.

Kollade förövrigt på paradise hotell igår. Många jag pratat med igår tycker hon jackie är en riktigt idiot, billig, och verkligen extremt pinsam. Jag kan inte hålla med.. det enda jag känner för denna stackars människa är medkänsla, Harregud. Kan någon hjälpa henne? Hon lär inte få det lätt efter dessa programmen visats över hela sverige. Man MÅSTE ha hämningar. Jag blir bara rädd. Occh stum. Hoppas dom ger henne en bättre bild utåt i dagens program. För hennes skull.
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar