torsdag 12 november 2009

Geleråttan. Hej.

Alla kommer säkert ihåg dom där jätte-bauta-mega-stora geleråttorna man bara kunde döö för när man var liten? Dom var med i något tv program har jag för mig...Om inte alla var lika förtjusta i dom som jag spelar ingen roll, ni vet nog iaf vilka jag menar.. Jag ville bara göra en liknelse mellan denna gigant råtta och mig själv idag, jag känner mig just sådan. Som en gigantisk gele-råtta. Charmigt och tilltalande? Möjligtvis för en sockermissbrukare men annars..njaeää.... Men låt gå. Alla känner sig som en Råtta gjord av gele ibland. Och det är okej. Det får man:) Kanske är en mus förresten...och det kan ju vara lite mer gulligt ändå.

Har precis hyrt den 5e Johan falck filmen, trots att alla (verkligen ALLA) har sagt att den är dålig. Bara för att jag måste. För det måste jag ju. Man kan ju inte hoppa över en. Det är som att se ALLA dagar av julkalendern men hoppa över julafton. Vem gör det? Förhoppningsvis ingen.

Igårkväll fikade jag med sandra! Urmysigt och jäättelängesen:) Glad för det.

Nu ska jag hoppa ner i mitt bad jag precis tappat upp.
Ha det gott alla*

2 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om filmen? Jag tycker den var rätt kass men klart man måste se alla när man väl börjar, måste ju se hur det går för frank :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker faktiskt att femnman var bra! haha är jag väl ensam om ;) men ääskaar frankis!!

    SvaraRadera