torsdag 5 november 2009

Rock / Pop&Rnb?

Vilket kom först? Antagligen "Pop,Rnb" (och allt vad det kallas), Med tanke på att det krävs minst musikalisk begåvning bakom den genren.. enligt mig. Har du ett snyggt yttre, ung, fräsch, pigg, en data o lite boooty så är du hemma! Så värst duktig på att sjunga eller att ha ett musiköra är inte det allra viktigaste.. Tyvärr. MEN, det finns ingen rockmusiker som inte är musikalisk, (Ingen som åstadkommit något bra iaf, Och finns det så vet ingen vem/vilka det är..) Kalla mig dömmande, men det är sant. Tycker jag..Så vem vann? Dum fråga.
Nu låter det nog som att jag drog alla över en kant kanske...Blir så ivrig ibland. Även den mörkaste himmel har sina solglimtar, så även denna gång! Jag lyssnar också på pop, finns säkert några riktigt bra artister! Men om man måste välja...så ja..

Snow Patrol- Rock på ett grymt bra och smakfullt sätt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar