tisdag 3 november 2009

Helgen.



Har haft en väldigt, vääldigt bra helg! Helnöjd.




Fredag
I fredags hade jag en mysig hemmakväll med jenny, eftersom jag skulle jobba på lördag så tog jag mitt förnuft till fånga och stanna hemma. Kändes bra på Lördag morgon.




Lördag
Lördagen var Helt galet bra, Först jobb. Sen Va det lite vel farm och tillbaka om vart vi skulle..men slutligen hamna vi på Parken. Min käre Norrländska var i stan., Hann dock inte ses på lördag då det blev en (eller kanske två..) shottar för mkt. För hennes del;)




Söndag
Vaknar pigg som en lärka och hade så mkt överskottsenergi att jag inte visste vart jag skull ta vägen. Men dagen till ära var det ju som ni nog alla vet match, Ifk loosa.......Vilket var riktugt segt. Men, vi åkte iaf in till trädgårn,. Kan säga såhär... en riktig Korvfest. Gillar inga tjejer fotboll? Asch, jag klagar inte.


Men hade en riktigt rolig kväll!


Måndagen ägna jag mestadels i soffan, Fasst tog mig faktiskt till sportlife och rörde lit på fläsket på kvällen. Kändes skönt. Idag har jag handlat världens snyggaste kavaj, det sved lite i fickan. Men Något måste man unna sig! Sen Fick jag en uuuuber mysig morgonroch av min käre mor, En röd:) Jätte härlig! Den ska det tillbringas många kalla vinterkvällar i framöver! NU ska jag träna:)
Må gott alla!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar