torsdag 5 november 2009

Lipiga brud!

Fasen vad jag är blööödig!!! Sitter och kollar på en film (vill inte nämna vilken då min "tönt" stämpel kanske blir ännu högre...Med tanke på att det inte är en särskilt ledsam film..) Och lipar! Så skrattar jag bara för att jag gråter..åå harre. Vissa musik är ännu värre. Då kan jag komma i trans. Det är jobbigt.

Ledig dag idag! Så har vart inne stan och fikat med ct och carro! Mysigt:) Nu har jag precis bakat blåbärspaj, den blev sjukt god...Och blå. Dock inte bara den som blev blå, utan ALLT blev blått. Ser ut som ett gäng smurfar levt loppan i köket. Mina händer i helt fläckiga, kul imorgon på jobbet. Ser ut som jag har riktigt starka pigmentfläckar.. Hoppas det går bort.

Nu ska jag ta ett bad.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar