måndag 23 november 2009

Meningslöst. ?


Hemma hos mamma och mikael är fruktskålen alltid fylld till bredden, den är rätt stor så det får plats en heeel del. Idag åkte jag med för att fylla upp kylen lite för min kära mor På listan stod typ 20 äpple, lika många bananer o clementiner..(dom är galna..)Visst tänkte jag och inhandlade detta. När jag kom hem hällde jag upp alllt detta i den stora skålen. Då kommer min lilla kära mamma in och utbrister.
- Men malin du måste ju ta bort dom där fula små frimärkerna som sitter på!
- Va? haha...du skojar?
- nej det är ju det fulaste som finns!
- ?
Men, finns det något onödigare? Okej., om någon har tråkigt och behöver döda tid.. Köp en stor fruktskål med frukt-där-klistermärket-sitter-på och kom hem till min mamma. Ni har att göra i ca en timme.
Harregud.
Men jag gör det så gärna för jag älskar min mor. Men det tar emot., och man kan ju tycka att det finns vettigare saker att göra en måndagskväll.

Nej nu ska jag inte vara bitter. Har precis bakat scones och gjort te! Luktar guudomligt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar