måndag 30 november 2009

Trotsåldern?


Kommer ni ihåg när man var i trotsåldern? sisådär 13 bast, och trodde man var störst och bäst i världen. Mamma och pappa var två idoter som inte fatta något alls. Och man var såå ball. Om ni inte har befunnit er i den (eller kommer ihåg den...) så var iallafall jag sådan. Och ibland undrar jag hur fan dom stod ut?! Tjejer måste ju vara värst, kan man inte lämna bort henne mellan 12 och 17? Kanske inte. Men man skulle kunna sätta ut en annons
"trotsig skitunge till utlåns i ca 2-3 år, kan det mesta inom kaegorin skrika-gapa och vara allmänt tvär.." Undra om någon hade nappat?

Jaja till saken iaf, Jag kände mig lite som en sådan idag. Min käre far (som absolut INTE är en idiot heller..) kom och hämta mig idag då jag skulle byta abbonemang och köpa ny phone. (Jag är skitkass på sånt..) Så tyckte han det var en jätte käck ide att ta svinflunsan sprutan innan, när vi ändå var ute på tur. . Det tyckte inte jag, inte för att jag inte tycker det är bra. Utan mest för jag bestämt mig för att INTE ta den. Fråga mig inte varför heller..men någon slags onödig protest. Efter lite tjat från pappas sida så satt jag med sprutan i armen och var bitter. Pappa skratta och sa att nu kom Lotta på bråkmakargatan fasonerna fram igen. Jag skratta också. VAd ville jag säga med detta? Jo, Fan vad löjlig man är ibland.

Kom iaf hem med en jätte fin telefon! Och (förhoppningsvis) ett bättre abonemang och inte skyhöga räkningar! :)
Nu ska ja somna till Masjävlar. Somanr man inte till den så vetifasiken när man skulle somna.
Godnatt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar