torsdag 26 november 2009

Underbara morgon!


Finns det något bättre än att starta morgonen med ett riktigt svettigt RPM pass? tror knappast det!! Älskar det. Blir ju inte sämre av ögongodiset som håller de... idag är jag ledig:) Blivit mycket ledigt denna veckan, bortbytna dagar oosv.. Men skönt det med:) Julruschen är snart här, så gäller väl att ladda upp batterierna! Har allvarligt börja fundera på att flytta till ett varamare land. Det här är inte vinter. Visst, kan hålla med om att det är inte mycket som knäcker ett vitt täcke på marken, brasan är igång, man är alldeles mör i kroppen efeter en dag i backen, i åre, uppna en öl, sätta sig i bastun och njuuuta:) MEN, det här? va fan är detta? Nåt blaskigt halvdant sverige-väder... usch.

När jag ändå är igång att kritisera vädret och kylan (igen) så vill jag bara fråga en grej? vad är det för mening att börja julpynta två veckor inann första advent?? Är det inte satt ett datum för att det är då allt krimskrams ska upp? Blir galen av alla röd,grön,blåa lampor. Lugna er människor! less is more? Tydligen inte.

Jag är inte bitter idag även om det låter så. Snarare på ett strålande humör! Lyssnar på grym musik och dansar runt i lägenheten. Har vart och köpt tio röda rosor till mamma som jag ska åka och lämna sen. Hon är nyopererad och behöver muntras upp! Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad.
New moon ikväll?

Imorogn- Oslo baby oslo.

Ha en finfin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar