tisdag 24 november 2009

Med Barn.

Det är inte jag. Men därimot med Mat. Min mage liknar en gravid kvinnas just nu. Är det såhär det kännsa att vara gravid lovar jag och svär att aldrig bli det. Men det är klart att det inte är det, det hade ju vart rätt idiotiskt. Har tänkt försöka vara nyttig, (för många "kanske" i den meningen..) Hur lätt är det på en skala när en rykande kebabpizza står serverad på bordet när man kommer hem hungrig,utmattad,utblottad och helt förjädrig? Inte så lätt kanske. Men det var jag värd. Och nu är jag med mat. Inte i 9 månader dock, men kanske 9 timmar iaf:)

Idag har vart en sån där bra-dag. Då livet känns som en dans på rosor! Dom dagarna är bra, och måste bli fler! Massor. Varje dag ska vara sådan egentligen. Konstigt att dom inte är det. Ska lova mig själv att inte gnälla över småsaker.,vem mår bra av det? Förmodligen ingen. :)

På fredag åker jag till oslo!! ska bli riktigt skoj att komma dit igen, om så bara över en helg.
Sov gott alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar