onsdag 18 november 2009

Vem uppfann hösten? den människan/djuret måste vart riktigt råpantad. Grått, grått mera Grått, och så lite regn också. Tur att man inte är gjord av kokos eller socker, då hade jag antagligen slingrat med längs trottoaren och ner i rännstenen....Tack Gud. Fasst efter regn kommer solsken, och vad hade solen gett för lycka om den fanns där konstant? Det är som min käre far säger, man saknar inte grisen fören hon är ute ur stian. Så är det nog med de mesta egentligen, du vet inte vad du har förän du förlorat det.

Idag har jag gått på sparlåga hela dagen. Förutom på eftermiddagen. Det är rätt knasigt. Blir liksom uuuber pigg helt plötsligt, och det känns det som man kan flytta berg och gräva floder. Men tyvärr gick det över på ca 2 minuter igen.. Och jag blev seg. Men underbart är kort som det så fint heter! Och jag trivs just nu, trotts lite höst-trötthet! Det går bra, det går bra...

På lördag ska vi fira Beccis och bella som fyller år! Grattis!
Här är min underbara vän rebecka en vanlig fredgaskväll. Hon är rätt vågad i sin klädsel. Men det är porrigt och vi har vant oss ;) Du är bäst <3

Godnatt alla fina* Nu ska jag sova och ladda för en ny dag med träning o jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar