söndag 20 december 2009

Anna Dumhuvud Anka.


Kollar på Anna Anka programmet nu. Alltså helt allvarligt, denna människa är ju riktigt urblåst i huvudet. Är hon helt ihålig i femkilosklumpen som sitter på hennes magra äckliga hals? Tydligt det. ÅÅåå jag blir så arg! En av hennes riktigt smarta uttlåtande är t.ex " det finns inte en enda snygg brunett, alla brunnetter är så jävla osexiga och fula"..a Kan ingen skjuta henne?
Igår va det julbord med jobbet på parklane, så jädra kul va det!!! God mat och underbart sällskap:) TAck bruds!
Idag var man lite seg på jobbet, men var väl inte den enda..
Nä nu ska jag fortsätta (jag måste bara....)kolla på detta meningslösa program (meningslösa människan också..)
Ha en fortsatt fin Söndagskväll!

2 kommentarer:

  1. Kollade också och blev så jävla förbannad ! många gånger hon sa imot sig själv !!! Rpm tisdag ? :)

    SvaraRadera
  2. jag veeeeet! Å människa! haha jag jobbar 09-18 på tisdag:( vilken tid är det? men imorgon kl 12!?

    SvaraRadera