fredag 18 december 2009

Godfredag.

Godkväll alla!
Pappa är lullig, mattias är lullig, martin är lullig, Farmor (är iof inte lullig) men hon sitter bredvid och smuttar på lite vin. Men jag är inte lullig. Jag är trött. Det är skönt att vara trött. :) Har haft en effektiv och väldigt mysig/trevlig dag med två av mina bästa vänner. Har panikshoppat julklappar, MEN, jag hitta så mycket som en julklapp, det var till min käre bror. Fan vad dålig jag är på att köpa sånt här, Blir dom nöjda? ååå.. får ta resten på måndag. Helskotta, sista-minuten-tjejen-hej.
Det ska inte vara press när man handlar julklappar eller födelsedagspresenter, det ska vara något fint som verkligen kommer från hjärtat. (lät jag blödig?) men det är sant. Inte för att jag gör det halvhjärtat, men vill bara att det ska bli bra. det blir det nog. :)
Jag har även hunnit med träning med linn! Bra RPM som vanligt. Lööööv it. Ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp imrogon, ska träna innan jobbet igen, på en lördag! Det är inte varje dag. (inte som det är lördag heller för den delen..) det gör det hela ännu duktigare. Sen är det julbord med världens bästa gina!
Godnatt*

Förresten., Mikael, mammas man är adlig och med i Sveriges adelskalender. Reuterskiöld. Gör det mig Kunglig då? Han är ju ändå gift med min mamma liksom...

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar