torsdag 10 december 2009

Ni som läste mitt förra inlägg borde förstått vad jag tyckte om Bobby, (mest pga, av hans sliskiga framtoning..) detta var dock alldelels i böran av avsnittet. MEN nu då, vilken jävla fegis han är!! Till och med en blind kunde se att haan hellre ville ha hon med sillisar! ååå vilket jädra Jidder, hans morsa (och han) kan slänga sig i väggen. Han är väl för guds skull en vuxen man? ÅÅååå vad glad jag är som har en mor & far som låter mig välja själv vem ag vill vara tillsammans med. Tack Gud.

Imorse var jag som ett lik när jag skulle gå upp kl 7, alla som känner mig någorlunda väl vet att detta inte brukar vara några som helst problem annars. Men imorse var det som en hjärnoperation (och den är inte lätt..) att ta sig upp ur sängen. Huvudet kändes som det vägde 10 kg, minst. Det är inte världens lättaste mission att gå runt med ett kassaskåp på huvudet och samtidigt vara trevlig. Men Klarade det väl med en 6,5 av 10. Det är godkänt tycker jag. När man är såhär trött springer humöret runt som e en bergodalbana mest hela tiden. Men, jag skyller på vädret. Det är alltid en bra och godtagbar ursäkt att skylla på vädret.

Imorogn är det fredag och jag är ledig! Har några punkter ag ska klara av
* Träna (vart sisådär med det denna veckan,...därav mitt bad mode?)
* julklappshandling!
* Köra mamma till hennes jobb (hon är nyopererad och kan inte köra)
* Fika, Fika med mina underbara.
* Kolla tatueringen!
* Baka lussekatter/pepparkakor.
* Idolfinal. Jag ber till Sankt petrus att erik vinner!!!
* ut? nej.. Mys?
* godnatt, För nu och imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar