onsdag 16 december 2009

Godmorgon.

Inatt (eller igår kväll) spela inte jag och John Blund i samma liga, Han ville inte ha mig och jag ville inte ha honom. För det mesta så brukar våran kärleksrelation vara väldigt fin och vi möts ungefär på halva vägen, så det ska vara. Men icke, nicht, noin inte igår. Jag räkna Får, getter och kossor men inget hjälpte. Och nu sitter jag här, trots min dåliga nattssömn klockan 06.31 och är pigg som en mört! Ibland blir man inte klok på sig själv.
Har precis tryckt i mig en stor rulle av mormors hembakta tunnbröd. Breakfast for champions säger jag bara! Harregud det är så sjukt gott. Skulle jag få välja en grej att äta resten av mitt liv så hade de vart det brödet.....Då hade mormor fått baka.

Ikväll låg jag och fundera på varför vissa personer eller saker fastnar så hårt hos en, som en iller som springer runt i världens största parisehjul framför hornhinnan. Runt,runt,.jaja. SSå är de väl.

Nu ska jag sluka mitt iskalla glas med mjölk (en guds gåva..) och fortsätta kola på the voice! Som förövrigt har ett tips till alla som har tråkigt och vill ha en sysselsättning.. Gå ut o slicka på en lyktstolpe. Kan vara underhållande. Inte för dig, men vad gör maan inte för sina medmänniskor? ;)

Ha en finfin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar