söndag 27 december 2009

hujedamej.

Vilken toppenjul! Vet inte vart jag ska börja, Så börjar i slutet och hopppar över början. En liten sammanfattning kan ni få dock, Julafton firades hos min kusin i stenungsund med mammas släkt. Jätte mycig kväll, med massa god mat och fina klappar=) Gick även ut på kvällen... Rätt okej. :)
Juldagen mådde jag som jag förtjänaa, men som man brukar säga. Man lever bara en gång. Vi gick på förfest på nyfiken hos samir! Riktigt kul:) Jobbade annandagen vilket var sådär, och jag mådde rätt kasst..men,men..dagen gick den med.
Och igår va vi på Europe! Man kan lugnt säga att rockfarsorna håller måttet än! Och det med råge:) så bra. Jobbade idag, denna gången inte bakfull.. men fruktansvärt trött. Så nu ska jag krypa ner i sängen och ladda för måndagen!
Godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar