torsdag 17 december 2009

IS kallt.


helskottashimlafasen vad kallt det är! Nu sitter säkert vädergudarna där öppe och hånskrattar åt oss små ynkliga varelser, som knallar runt här nere på jorden och nästan går av på mitten av kyla. MEN man vaknar till liv. Det ska dom veta, gudarna. Verkligen, det känns att man har en kropp.Och det är skönt, för ibland vet man inte vart den bifinner sig. Kroppen alltså. Nog om det.

Idag har det vart en sjukt bra dag! Jag har vart Glad,pigg och lycklig! Det som allt annat, gåår upp och ner. Jobbade sex timmar bara så det var inte så blodigt heller. :) Har Insett till min fasa att jag inte köpt en enda julklapp?? Hrpfm vad gör jag. Imorgon blir det panikshopping., måste hem till pappa och lasta av deras klappar innan dom åker till Åre med. Himla tråkigt att jag inte förljer med,. men jobbar man så jobbar man, hade säkert kunant få vara ledig men I need the money, om jag ska lyckas skaffa något eget snart, och resa! Nepp nu blir det lussebak för hela slanten! Ha en underbar torsdagkväll alla fina*

3 kommentarer:

  1. Hahaha..En sak som slog mig när jag läste dagens inlägg var att du inte har köpt julklappar än! Har man det i minnet och sedan läser gårdagens inlägg så går dom nästan hand i hand..Du undrade varför det inte kryllade av folk på stan och i Gina butiken. Ja, kan det kanske vara så att resten av Gbg´s befolkning också är ute i sista sekund? Om man bortser från mig då vill säga! Jag har varit klar i två veckor nu ;)

    Ang, kylan så får jag hålla med dig. Hel*ete vad kallt det har varit de sista dagarna och speciellt idag. -6 grader stod det på termometern vid något tillfälle under dagen. Att handla klapparna i panik kan sluta hur som helst. Ta den tid du kan och välj med omsorg!! Det är ju tanken som räknas säger man ju, och om du inte hinner tänka igenom dem noga så kan det lätt bli fel..
    Att du missar din fars Åre resa, kanske inte gör något eftersom jag förstått att du själv skall iväg på en skidtripp. Sälen var det om jag inte minns fel?

    (Jag behöver ett namn här, men kan inte komma på något. Välj du ;) !!

    xxx

    SvaraRadera
  2. hahah jaa där har du en poäng faktiskt!:)
    Men tjej eller kille då? :)

    SvaraRadera
  3. Jag är av det manliga könet.


    Och visst är det roligt att bullar växer ;)

    xxx

    SvaraRadera