måndag 14 december 2009

Sjukligt trött tjej.

Här sitter jag, och ni förmodligen där.
Eller jag ligger snarare ner i min säng och somnar nog alldelels strax, elle raf när jag tar bort fingrarna från tangentbordet. Nu är ännu en riktigt bra helg över, faktiskt en av väldigt många bra som infunnit sig på sistonne. Denna fick 9 av 10 solar. Eller lussebullar. Fredag var det idolfinal och mys med vänner! Som även den slutade med utgång... Lördagen var det lussebak,pepparkaks bak och glöggfest hos jossan och martin!!Ur mysigt. Har alltid lika skoj med detta underbara sällskap <3
Åsa och Marte var även här från oslo! Saknar er bruds. Det var skoj!
Och nu är det måndag och helgen är ett fint minne blott. I veckan blir det massa jobb och ladda inför jul och NYÅR! kommer bli riktigt bra. I hope.
NU ska jag somna och drönmmar om blommor och bin, och massa bra saker..
Godnatt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar