onsdag 30 december 2009

..

Heskottashimlafan vad det är kallt! Tror att jag avlider snart. Är förövrigt rätt sur nu. Jag sitter och klipper och klistrar som ett annat dagisbarn för att få ihop namnskyltarna för imorogn... Var på bokia igår och köpte silverpenna och blått papper. Det är pampigt och gala-aktigt tyckte jag.
Konversationen mellan mig och expediten:
Jag- ursäkta,Räcker en penna till att skriva ca 60 namn med? (då överdrev jag ändå med ca 5 st...) Marginal är alltid bra...
Expediten- Ja harregud, den är väldigt dryg. Så det gör den absolut!

NU sitter jag, snorig och förjävlig..och har ja skrivit ca 15 namn... Men vad hände? Pennjäveln är slut!!! Ååå,. 49 spänn kosta den jädra pennan...Måste traska ner och köpa minst två till..ska se till att den lilla blonda saken som jobba där blir avskedad på samma gång också,för förtal...
Ska aldrig mer vara kreativ..

Kramar från Kungälvs största Bitterfitta.


Men det kommer bli grymt bra, ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar