måndag 21 december 2009

Träna <3


kom precis hem från det bästa bodyattack passat någonsin! Fy fan vad kul det är! Blir ju även så mkt roligare när man hittat någon som också tycker det är en lika viktig och rolig del för att man ska må bra i livet, Thanks michaela:) denna bruden har sån energi att hon skulle kunna få vilken soffpotatis som helst att börja storlipa...
Jag kan uppriktigt och ärligt säga att jag inte tillhör den kategorin som tycker att det är jobbigt att gå till sportlie,(helt ärligt) Det är det bästa som finns! Visst, vissa dagar är man trött och det kan kännas jobbigt för den sakens skull..men det ändras lika fort när man kommer in genom dörrarna! Älskar det!
Fan nu låter jag sådär jobbigt positiv... zAsch skit samma, bättre det än att vara bitter. Nu ska jag dricka glögg och ladda inför morgondagen då det står jobb och compat i partille (tror jag de va...) Ha en fortsatt fin måndagskväll.. kanske skriver några rader när jag krupit ner under täcket. Den som lever får se som det så fint heter. hej!

2 kommentarer:

  1. Tja
    Jag följer din vardag både här och på facebook, och den verkar innehålla en hel del träning. Jag måste ge dig berömm och en stor tumme upp för din vilja och styrka som det innebär att ta sig upp på mornarna och ta sig till gymmet för att plåga kroppen med fysisk träning. En annan sitter på stjärten och hoppas på att kilona skall tröttna på min oaktiva vardag och rymma fältet!

    See ya

    xxx

    SvaraRadera
  2. Haha., Jag snarare gör kroppen en tjänst ist för att plåga den:) du borde prova! tror jag har en liten om vem du är förresten...

    SvaraRadera