söndag 15 februari 2009

Alla Hjärtans dag.


Dessa underbara Guldhärtana fick jag av Mikael och mamma :) Mikael köpte dom i smyg utan att min käre mor visste något, så det värmde ännu mer i hjärtat. Tack!

Idag är det söndag. En väldigt slapp sådan för min del. Helgen var Riktigt skoj! Iaf fredagen , det blev dock väldigt sent, när solen började gå upp och jag såg farmor gå ut och ämta tidningen förstod jag att det var dax för sängen. Som jag bara kunde befinna mig i två timmar då en hund stod och skällde något fruktansvärt i mitt ansikte. Dagen igår var mest en ganska onödig sådan, som jag lika gärna kunde strukit ur almanackan i princip. Sov mest på eftermiddagen, men lagade en god middag beståene av lax, romsås, sallad och hemmagjord potatissallad. :)

Idag har jag inte uträttat många knop. Ska på kalas om en stund. Känns inte så där jätte upphetsande måste jag säga. Planerna jag hade går lite sönder . Men,men. . .
Snart bär dte av till oslo igen. Vet inte riktigt hur känslorna är inför detta. Vill verkligen! saknar tjejerna på Gina och sommar i Oslo! Men känns segt at lämna alla igen. Men får vara lite flitiga att hälsa på hemma iår:) och alla som vill är välkomna till mig med:D

Nu ska jag iväg och fetta till mig med tårta.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar